پی ایس ایل کو نئے چیلنج کا سامنا۔۔ بین ڈنک کا ببل گم چیلنج ۔۔کیا آپ تیار ہیں؟َ؟

پی ایس ایل کو نئے چیلنج کا سامنا۔۔ بین ڈنک کا ببل گم چیلنج ۔۔کیا آپ تیار ہیں؟َ؟

پی ایس ایل  بین ڈنک،ببل چیلنج لاہور قلندرز

لاہور قلندرز کی کامیابی نے  پی ایس ایل کے پوائنٹس ٹیبل پر جہاں ہلچل مچادی ہے وہیں ایک ہی اننگز میں  فلک شگاف چھکے لگا کرلاہور قلندرز کے  بین ڈنک نے اپنی دھاک  ہر جگہ بٹھالی ہے ۔۔ اور اب گراونڈ میں ان کے  ببل گم کھانے  کا  کلپ ان کے چھکوں سے بھی زیادہ وائرل ہوچکا ہے۔سوشل میڈیا صارفین نے بھی  پی ایس ایل میں ان کی شاندار پرفارمنس کو سراہتے ہوئے  ان کے ببل گم کھانے  اوراتنا بڑا ببل پھلانے کے انداز پر بھی خوب تبصرے کیے۔

ڈنک ببل چیلنج کا آغاز!

اور  اب پی ایس ایل 5 میں لاہور قلندرز کے کھلاڑی بین ڈنک کے ببل گم چیلنج کا آغاز ہوگیا ہے۔

قومی ہیرو اور فاسٹ باولرحسن علی  نے اس چیلنج کو کرتے ہوئے ایک ویڈیو بھی بنائی ہے جسے  پاکستان سپر لیگ کی جانب سےشیئر بھی کیا گیا ہے ۔

Fast bowling superstar Hasan Ali is the first player to participate in the #DunkBubbleChallenge.Do you think you can blow a bigger bubble? Make a video and upload it with the hashtag to take part!

Gepostet von Pakistan Super League am Dienstag, 10. März 2020

کیا آپ  بین ڈنک کی ببل گم سے بڑا غبارہ بنا سکتے ہیں تو آپ  بھی اس  چیلنج میں حصہ لے سکتے ہیں ۔ببل چیلنج میں حصہ لینے کے لیے آپ کو ببل گم کھاتے ہوئے ایک ویڈیو بنانی ہوگی اور اس ویڈیو میں آپ کو بھی بین ڈنک کی طرح چیونگم پھلا کر  غبارا بنانا ہوگا۔

ویڈیو بنانے کے بعدڈنک ببل چیلنج  DunkBubbleChallenge# کےہیش ٹیگ کے ساتھ ویڈیو کو ٹوئٹر پر اپ لوڈ کرنا  ہوگا۔

تو پھر کیا ڈنک ببل چیلنج کیلئے آپ تیار ہیں ؟؟

مزید پڑھیے: مشہور پاکستانی کرکٹرز کی اپنی اہلیہ کے ساتھ کچھ خوب صورت تصاویر

بین ڈنک کے چھکے!

لاہور قلندرز کے آسٹریلوی کرکٹربین ڈنککا ایک ہی اننگز میں زیادہ سے زیادہ چھکے مارنے کا خوب ڈنکا بج رہا ہے  اور اپنی اس شاندار   کارکردگی کی بدولت مداحوں کے دلوں میں گھر کر لیا ہے جبکہ اس سے قبل  کوئٹہ گلیڈی ایٹر کے خلاف پہلے میچ میں بھی انہوں نے 8 چھکوں کا ریکارڈ توڑا اور 10 چھکوں کے ساتھ نیا ریکارڈ قائم کیا۔بعد ازاں کراچی کنگز کے خلاف اپنے ہی ریکارڈ کو  توڑتے ہوئےانہوں نے 12 چھکے لگائے ۔ اوراب ان چھکوں کے بعد بین ڈنک کے ببل گم کے چرچے ہر سو ہیں۔

پی ایس ایل  بین ڈنک،ببل چیلنج لاہور قلندرز

Gulf Today

واضح رہے کہ  اس سے قبل اپنے ایک بیان آسٹریلوی کرکٹر کا کہنا تھا کہ انہوں نے  ببل بنانے کے لیے بہت پریکٹس کی ہے اوروہ ایسا گراؤنڈ میں پر سکون رہنے کے لیے کرتے ہیں لیکن ان کی والدہ کو ببل بنانا پسند نہیں ہےاور اب انہیں ببل بنانا چھوڑ دینا چاہیے۔

Parhlo

Parhlo.com is the leading open platform that represents the voice of youth with viral stories and believes in not just promoting Pakistani talent and entertainment but in liberating Pakistani youth and giving rise to young changemakers!

Posts
Parhlo Newsletter
Parhlo Newsletter

You have Successfully Subscribed!

To Top