کیا سپر مون آپکے ستاروں پر اثرانداز ہوا؟

کیا سپر مون آپکے ستاروں پر اثرانداز ہوا؟

سپر مون جو کہ 14 نومبر 2016 کو دیکھا گیا اس کے بارے میں سائنس بھلے کچھ بھی کہے مگر یہ بات ثابت ہے کہ اپنی ذیادہ کشش ثقل کے سبب یہ نہ صرف بلند لہروں کی پیدائش کا سبب بنا بلکہ اس نے نجومیوں کے مطابق ہمارے ستاروں پر بھی گہرا اثر چھوڑا۔ نجومیوں کے مطابق سپر مون کے بروج پر اثرات کچھ اس طرح سے ہوۓ

برج حمل

01

Source: Showbiz Pakistan News Portal

سپر مون آپکی آمدنی میں اضافے کا سبب بن سکتا ہے۔ مگر اس کے لئے ضروری ہے کہ آپ نئے راستوں کا انتخاب کریں ۔ یہ نئے راستے ہی درحقیقت نئی منزلوں کا نشان ثابت ہو سکتے ہیں۔

برچ ثور

02

Source: www.alizafar.net

چاند درحقیقت آپ کے برج پر براہ راست اثر انداز ہو رہا ہے ۔ یہ آپ کے جوش و جذبے میں اضافے کا سبب بن سکتا ہے۔ آپ کے لئے محبت کے اظہار کا یہ بہترین موقع ہے۔

برج جوزا

03

Source: TNS – The News International

یہ سپر مون روحانی طور پر آپ کی روح پر دستک دے گا اور روحانی توانائیوں میں اضافے کا سبب بنے گا۔ اس کے علاوہ یہ آپ کے لئے امن کی نوید بن کر آۓ گا اور بڑے بڑے جھگڑوں کے خاتمے کا سبب بن سکتا ہے۔

برج سرطان

04

Source: Pakistani.PK

اس سپر مون کے اثرات کے تحت آپ دوستوں کے ساتھ وقت گزارنے کا پروگرام بنا سکتے ہیں۔ ہم مزاج لوگوں کی صحبت آپ کے لۓ خوشی کا سبب بن سکتی ہے۔

برج اسد

05

Source: AwazPost.com

‎سپر مون اور اس کے آپ کے برج پر ہونے والے اثرات کے سبب آپ کی محنتوں کا صلہ ملنے کا وقت آ گیا ہے یہ وقت اپنے کیرئیر کے انتخاب کا بہترین وقت ہے ۔ اس وقت آپ کی ترقی کے راستے کوئی نہیں روک سکتا

برج سنبلہ

06

Source: The Express Tribune

سپر مون آپ سے کہہ رہا ہے کہ یہ اپنے منصوبوں کو مکمل کرنے کا وقت ہے ۔ خود کو متحرک کریں ۔ اور ساتھ ساتھ نئے منصوبوں پر کام کرنا شروع کر دیں ۔ کیونکہ اس وقت سارے ادھورے کام مکمل ہو سکتے ہیں۔

برج میزان

07

Source: Pakistani Drama Reviews

اس برج کے حامل لوگ سپر مون کے اثرات کے باعث اپنے تعلقات پر توجہ دیں ۔ ناراض لوگوں کو منا کر اپںے ساتھ جوڑیں یہ لوگ آپ کی زندگی میں اہم کردار ادا کر سکتے ہیں۔

برج عقرب

08

Source: The Express Tribune

اس برج پر سپر مون کا جادو سر چڑھ کر بولے گا، آپ کی تمام تر توجہ آپ کی محبت پر ہو گی۔ اپنے تعلقات کو مضبوط بنائیں۔ آپ ایک بہت حسین دل کے حامل ہیں ۔ یہ وقت اس کے اظہار کا بہترین وقت ہے۔

برج قوس

09

Source: The Express Tribune

سپر مون کی چاندنی کا یہ وقت اپنے روزمرہ کے معمولات سے نکل آنے کا ہے کچھ وقت اپنے لۓ نکالیں اور روٹین سے ہٹ کر کچھ کام کرنے کی طرف توجہ مبذول کریں

برج جدی

10

Source: Saavn

چاند نے اپنے اثرات سے آپ کو بھی جگا دیا ہے ۔ہر وقت کام کام اور کام کو چھوڑ کر کچھ وقت اپنے ساتھی کے ساتھ گزاریں۔ آپ کی رومانیت عروج پر ہو گی ۔ اس وقت اپنی محبت کا ساتھ پانے کے لۓ کچھ بھی کیا جا سکتا ہے۔

برج دلو

11

Source: Pictures

سپر مون کے اثرات کے سبب اپنے خاندان کا خیال کریں ۔ ان کے لۓ کچھ خاص کریں اور اپنا وقت اپنے خاندان والوں کے ساتھ گزاریں۔

برج حوت

12

Source: Daily Pakistan

یہ سپر مون کی چاندنی راتیں ان لوگوں کے ساتھ وقت گزاریں جو آپ کے ہم مزاج ہیں ۔ ویسے تو آپ اپنے دل کا حال کسی سے نہیں کہتے مگر یہ وقت کسی اپنے کو سب کچھ کہہ دینے کا ہے۔

To Top