اگر آپ نے اپنے بچپن میں یہ شرارتیں نہیں کیں تو آپکا بچپن سچ میں بہت ادھورا گزرا ہے!

اگر آپ نے اپنے بچپن میں یہ شرارتیں نہیں کیں تو آپکا بچپن سچ میں بہت ادھورا گزرا ہے!

سیانوں نے کہا ہے کہ ہر انسان کے دو چہرے ہوتے ہیں ایک دنیا کے لئے اور ایک اپنے لئے، بچپن زندگی کا ایک سنہرا وقت ہوتا ہے اس دور کے بھی عجیب تقاضے ہوتے ہیں ہر چیز بہت ضروری اور لازمی ہوتی ہے, شرارتیں نہ ہوں تو بچپن بچپن نہیں لگتا،زندگی ایک ہوتی ہے مگر ہم اسے بسر ایک طرح نہیں کرتے. ہم سب نے اپنے اپنے بچپن میں ایسی شرارتیں اور حرکتیں ضرور کی ہوتی ہیں جو آج نہ صرف اپنی آنے والی نسل کے سامنے ہم دوہرانے سے اجتناب برتتے ہیں بلکہ ان کو کرنے سے روکتے ہیں۔

ان ہی میں سے کچھ شرارتیں بیان کی جا رہی ہیں جو کی تو سب نے ہوں گی مگر بتایا کسی کو نہ ہو گا۔

چنا چاٹ کے لئے چوری:

1

Source: Gluttony Goddess

امی کا پرس بچپن سے ہی بہت ساری خواہشات کی تکمیل کا اہم ذریعہ لگتا تھا۔ اس میں سے پیسے چرا کر کھائی گئی چاٹ اور پی جانے والی پیپسی کی لذت انوکھی ہوتی تھی اور پھر اس دعوت میں یا اس جرم میں اپنے بہن بھائیوں سے چھپا کر دوستوں کو شریک کرنا دوستی کو اور مضبوط کر دیتا تھا۔

کولڈ ڈرنک کے وہ لذیذ گھونٹ:

2

Source: Pinterest

مہمانوں کے لئے دکان سے کولڈ ڈرنک لاتے ہوۓ چھپ کر راستے میں ایک دو گھونٹ تو سب ہی نے چکھے ہوں گے ۔

اسکول کا سب سے یادگار بہانہ:

3

Source: Blogs @ Brandeis University

گرمیوں کی چھٹیوں کے بعد کام پورا نہ ہونے پر مس کے سامنے بہانے بناتے ہوۓ یہ تو سب نے کہا ہو گا کہ کام تو کیا ہے مگر کاپی گھر رہ گئی ہے۔

تمھیں یاد ہو کہ نہ یاد ہو، ہمیں یاد ہے سب ذرا ذرا:

5

Source: Pinterest

 

اسکول سے واپسی پر اپنی سہیلی یا دوست کے ساتھ اس کے گھر جانا اور اس کی امی کو یہ کہنا کہ آنٹی امی کو بتا کر آیا ہوں،اور پھر امی کا ڈھونڈتے ہوۓ آنا اور حشر کرنا! تمھیں یاد ہو کہ نہ یاد ہو، ہمیں یاد ہے سب ذرا ذرا۔

سگریٹ کے کش:

6

Source: Pinterest

ابو کے دوستوں کے جانے کے بعد ان کے بچے ہوۓ سگریٹ کے ٹوٹوں کو چھپا کے رکھ لینا اور پھر ان کو دوپہر میں سب کے سونے کے بعد پینا اور پھر رگڑرگڑ کے دانت صاف کرنا بھی نہیں بھولے ہوں گے۔

کالج کے دنوں کی شرارت:

4

Source: Tumblr

دوستوں کے ساتھ کالج کے بہانے فلم دیکھنے جانا اور اسی دن اتفاق سے پڑھاکو دوست کا آپ کے گھر آکر آپ کی امی کے سامنے آپ کی چھٹی کی وجہ دریافت کرنا کتنے ہنگامے کا سبب بنا ہو گا یاد تو ہو گا؟

اگر آپ بھی اپنی شرارتیں بتانے کی ہمت رکھتے ہیں تو کمنٹس میں لکھ کر ہم سے ضرور شئیر کیجئیے گا۔

To Top